Bærekraftig prosjekt!

Onsdag 11.mai, mellom klokken 1600 -1900 arrangerer vi bærekraftig prosjekt for alle elever på BVGS

Fysikk 2 på på Andøya Space Center

Fysikk 2 har vært på sin årlige ekskursjon til Andøya Space Center 7-10 februar.  Du finner mer informasjon fra ekskursjonen under her.

Oppdatering av koronaregler pr.01.02.22

Vi har fått følgende informasjon fra Målselv Kommune:

Nytt utdanningstilbud fra høsten 2022 - VG 2 Helsearbeiderfaget

På Bardufoss vgs har vi helse og oppvekstfag vg1 og nå kan du fra skoleåret 2022-2023 også søke på vg2 Helsearbeiderfaget hos oss.

Internasjonalisering - prosjekt mellom tyskklasser i Norge, Kroatia og Romania

Før jul startet tysk 2 vg1 et språkprosjekt med to tyskklasser i Kroatia og Romania. Elevene har utvekslet julebrev med hverandre, og elevene har mottatt brevene fra Romania - noe elevene hadde sett frem til.

Tverrfaglig tema «Demokrati og medborgerskap»

Elevene i Tysk III på vg3 har laget en utstilling om det forestående valget i Tyskland 26.september som nå henger i biblioteket. De har gjort en sammenligning med norske partier siden det har vært valg i Norge også.

Elev-PC

Bestilling av elev-PC kan gjøres i perioden 15. juni 2021 til 17. desember 2021.