Tannhelsedag

Vg1 helse- og oppvekstfag og Vg2 helsearbeiderfag har hatt besøk av to dyktige tannpleiere fra Målselv tannklinikk, Heidi Leirvik og Elisabeth Daleng Holmsæter. De hadde en innføring i munn- og tannhelse, bevisstgjøring av smarte valg og skjulte farer i hverdagen.

Markering av samefolkets dag 2023

Vg1 helse- og oppvekstfag og Vg2 helsearbeiderfag fikk en lærerik og sosial time om samisk kultur og det å være samisk og motta helsehjelp.

Foreldremøte

Foreldremøte VG1 Idrettsfag 16. februar

Valgfritt programfag toppidrett på Byggfag, Elektro og studiespesialisering

På Bardufoss vgs kan du velge 5 timer i uken med toppidrett ski, skiskyting eller e-sport på utdanningstilbudene Byggfag vg1, Elektro vg1 og studiespesialisering

Foreldremøte

Foreldremøte VG2 Idrett 8. februar

E-sport uka 2023

E-sport uka er i gang!

Lussekatter!

Luciadagen 13. desember

Juleverksted

Torsdag 1. desember arrangerte Vg1 helse- og oppvekstfag juleverksted på Målselv helsetun.

Stor takk til Nortura!

Vg1 helse- og oppvekstfag og Vg2 Helsearbeiderfag har fått tre sett av lunger, lever og hjerte fra gris, hos Nortura Målselv.

Rektor og elever ønsker velkommen til Bardufoss VGS

Rektor Harald Svendsen har fått hjelp av elever på ulike programfag til å fortelle hvorfor de valgte Bardufoss videregående skole. Et valg de også anbefaler for nye og kommende videregående-elever.