Møte med foresatte i 2IDA tirsdag 16.04 kl 19:00

Ungdata-undersøkelsen 2024

Informasjon til foresatte og ungdom om Ungdata-undersøkelsen i Troms 2024

Møte med foresatte 1IDA onsdag 20.03.24

Vi inviterer til møte med foresatte onsdag 20.03.24 klokken 18:00 - 20:00.    Agenda:  Klassemiljø Forberedelser til snøhuletur Annet   I tillegg til kontaktlærerne vil også rektor og pedagogisk leder være til stede.  Det vil bli servert kaffe og noe å bite i.    Velkommen!

Foresattmøte for elever på 1STA torsdag 8.februar kl 18.00

Info om søknad til vg2, herunder mulige fagvalg og utdanningsvalg etter vg3

Velkommen til skoleår 2023/2024 ved Bardufoss videregående skole

Her finner du informasjon du trenger som ny elev ved Bardufoss videregående skole. Første skoledag er mandag 21.08. Oppmøte kl 08:00 i kunnskapstrappa. Flyfagelever møter på flyfag.

Besøk fra Turid Tøllefsen og Anne Nordtømme

Turid Tøllefsen og Anne Nordtømme har vært på besøk hos Vg1 helse- og oppvekstfag og Vg2 helsearbeiderfag.

Fotballtrøyefredag

Fotballtrøyefredag til støtte for barnekreftforeningen på Bardufoss vgs

Rus- og psykiatritjenesten, og Frivilligsentralen på besøk

Rus- og psykiatritjenesten var representert av Aslak Prestbakmo fra BOA (bo, omsorg og aktivitetstilbud), Grete Minkstuen fra dagsenteret og Ann-Evy Karlsen fra utetjenesten. Frivilligsentralen var representert av styreleder Ole Elverum og leder Lise Tråsdahl.

X-sportgruppen

X-sportgruppen på idrettsfag er på tur i Narvikfjellet og på Riksgrensen denne uken.  Forholdene er upåklagelig.

Vg2 helsearbeiderfag

Elevene har gjennomført et praktisk-muntlig prosjekt der de har planlagt, gjennomført, dokumentert og vurdert måltid tilpasset pasient/ brukers behov og sykdom.