Rektor og elever ønsker velkommen til Bardufoss VGS

Rektor Harald Svendsen har fått hjelp av elever på ulike programfag til å fortelle hvorfor de valgte Bardufoss videregående skole. Et valg de også anbefaler for nye og kommende videregående-elever.

For noen elever handler valget om at det er den nærmeste skolen. Det var viktig for Emil Haugli Endresen, 2. klassing på bygg og anlegg, som utdanner seg til å bli tømrer.

- Bardufoss hadde utdanningsprogrammet jeg ville ta, og i tillegg skulle alle vennene mine gå her. Det er en veldig bra skole, med godt skolemiljø og hvor det er lett å få seg mange nye venner. Lærerne er veldig dyktige. De er flinke til å se alle elevene, og de sørger for at vi lærer det vi skal være igjennom. Jeg vil absolutt anbefale Bardufoss til andre elever.

Les mer her!